دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1400 - 10:00

لیگ قهرمانان آسیا | فینال زودهنگام استقلال مقابل الدحیل/ جدال آبی‌های ایران با نماینده متمول قطر

استقلال برای آنکه مسیر صعودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هموارتر کند باید در فینالی زودرس از سد الدحیل عبور کند.
کد خبر : 576262
فرشید اسماعیلی استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال پس از دو پیروزی پر گل مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق در سومین دیدار خود به مصاف الدحیل قطر می‌رود. این دیدار که ساعت 22:15 در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار می‌شود، اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد.


فرهاد مجیدی که سومین بار سرمربی استقلال شده در 6 بازی که هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفته به پنج پیروزی و یک تساوی رسیده و امید زیادی دارد تا ششمین پیروزی را در مقابل نایب‌قهرمان لیگ ستارگان قطر رقم بزند.


در سمت مقابل الدحیل در دو بازی ابتدایی چهار امتیاز گرفته و بدون شک آماده‌ترین حریف نماینده ایران در این گروه است. این تیم در آخرین لحظات بازی مقابل الاهلی عربستان گل تساوی را پذیرفت و این موضوع نشان می‌دهد که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.


مایکل اولونگا آقای گل فصل گذشته جی‌لیگ ژاپن، المعز علی آقای گل جام ملت‌های 2019 آسیا و ادمیلسون جونیور مهاجم بلژیکی این تیم از نفرات شاخصی هستند که خطرات زیادی را می‌توانند روی دروازه استقلال به وجود بیاورند. البته که الدحیل بازیکنان شاخص دیگری هم دارد و بدون شک از آمادگی زیادی برای شکست نماینده ایران برخوردار است. علی کریمی هافبک فصل گذشته استقلال یکی از بازیکنان شاخص الدحیل است که تقابل او با تیم سابقش بر جذابیت‌های این مسابقه می‌افزاید.


استقلال در بازی مقابل الدحیل محروم و مصدومی ندارد و با کلیه نفرات به میدان می‌رود. بسیاری از رسانه‌های معتبر آسیا و همچنین سایت AFC این دیدار را آزمونی واقعی برای بازیکنان هر دو تیم دانستند چون تیم برنده می‌تواند وضعیت بسیار خوبی را برای صعود از گروه C پیدا کند. استقلال با پیروزی در این مسابقه 9 امتیازی می‌شود و تقریباً صعودش را قطعی کرده اما اگر الدحیل به پیروزی برسد این تیم که در حال حاضر 4 امتیاز دارد، در شرایط بهتری قرار می‌گیرد و صدر جدول را از دست نماینده ایران خارج می‌کند.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته